IE problem z oknami nie mozna otworzyc dwoch na raz

Autor: Tomasz Kobus <diunida.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 23:03:25 MET DST

Witam, mam problem, nie udaje mi sie otworzyc dwoch okien przegladarki
Internet Explorer, za kazdym razem gdy uruchamia sie drugie okno (nie
wazne jak otwierane, czy wymusza to strona, czy z menu kontekstowego,
czy normalnie, klikajac na skrot) wyrzuca blad i cos o wysylaniu
komunikatu o bledach.
Doszedlem juz do tego ze prawdopodobnie ktos zainstalowal jakis
program (gre) ktora przykryla jakies .dll, ma ktos pomysl co mozna
zrobic ??
Do tej pory, odinstalowalem i zainstalowalem przegladarke ale nie
pomoglo.
jak znalezc dll'e ktore mogly zostac podmienione, albo inny powod
takiego zachowania IE, podejrzewam ze nakladka windowsa niewiele
pomoze ??