Re: skrypty z konfiguracją sieci

Autor: Marek Miller <mmiller_at_meil.pw.edu.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 23:33:19 MET DST

> a jak masz zdefiniowane u siebie w skrypcie polaczenie sieciowe - chodzi
> o nazwe ? i jak nazywa sie twoje poalczenie

"Połączenie lokalne"??? Próbowałem netsh interface ip set address
name="Połączenie lokalne" source=static addr=numer_ip mask=maska
gateway=brama gwmetric=1 i wywala się przy tym "Połączenie lokalne". Jeżeli
wklepuje to z linii poleceń to jest wszystko w porządku, a jak z pliku *.bat
to w nazwie połączenia zamiast "łą" mam jakieś krzaki i wyrzuca, że nazwa
jest nieprawidłowa.

> probowales zrobic dump i potem zaciagnac ten plik ?

netsh dump>plik, po czymś takim w win2003 jest fragment pliku z konfiguracją
karty, ale w 2000 nie mogę czegoś takiego znależć

Marek Miller