Exchange foldery publiczne korespondencja seryjna

Autor: Sławek <slawek_at_bezspamu.mr.com.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 12:20:06 MET DST

Witam wszystkich.

Nie wiem, czy na dobrą grupę, ale zacznę najpierw tu. Jakby co, to wskażcie
gdzie.
Jest taki problem: mam Exchange 2003 (dotyczy również wersji 5.5). W
folderach publicznych zrobiony folder kontakty (dostępny dla wszystkich -
kontakty wspólne dla całej firmy). Podczas robienia korespondencji seryjnej
w Wordzie lub bezpośrednio z Outlooka jest błąd:
"Tej operacji nie można ukończyć z powodu błędów aparatu okna dialogowego
lub bazy danych. Próbuj ponownie później."
Jak tą samą operację wykonuję na prywatnych kontaktach, wszysko działa bez
zarzutu - pojawia się stosowna tabelka z możliwością wybrania pozycji.
Wystarczy, że skopiuję zawartość działającego foldera prywatnego do części
publicznej, przestaje działać. Czy ktoś z was ma jakieś sugestie w tym
temacie, bo mi się już wyczerpały pomysły, a nie wierzę, że jestem jedymym,
co chce używać korespondencji seryjnej ze wspólnych kontaktów w Exchange'u.

Pozdrawiam Sławek.