Re: jakie laty na xp?

Autor: Andrzej_K <nie_podaje_at_no.spam.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 07:21:25 MET DST

User "Bartek Gliniecki" <email@nieistotny.pl> napisał(a)
 w news'ie: news:cb4mh2$pe$1@news.onet.pl

> [....................]
> W menu po lewej stronie wybierasz "Wykaz witryny Windows Update", potem
> "Znajdź aktualizacje dla systemów operacyjnych MS Windows", potem
> wybierasz system (wybierz wersję z SP1). Do koszyka pobierania dodajesz
> interesujące Cię aktualizacje (w zasadzie wszystkie) i pobierasz je w
> postaci plików do instalacji.

Czy aby o tym samym mówimy.? Ja tam "chodzę" z menu "Start".
(Widows Update) http://v4.windowsupdate.microsoft.com/pl/default.asp
I tu na stronie zaczynając od paska adresowego mamy:
Produkty|Pomoc|Szukaj|Microsoft.com
niżej zaś:
Strona Główna|Wykaz systemu...|Rodzina systemów...|Office...|Windows
Update Worldwwide
a w menu "po lewej":
Zapraszamy
Wybierz aktualizację do zainstalowania
Przejrzyj i zainstaluj aktualizacje

Inne opcje
Wyświetl historię instalacji
Spersonalizuj witrynę...
Uzyskaj pomoc i...

Zobacz też
Windows Update - informacje

Nigdzie nie ma "Wykaz witryny Windows Update".?

--
Pozdrawiam - Andy_K.
"Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję."