Pytanie o Service Pack do Office 2k.

Autor: Marek <marek9993_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 17:52:13 MET DST

Jak to jest z tymi Servce Pack'ami do Office 2k.
SP1, 2 i 3 są dostępne w necie w postaci do normalnej instalacji z dysku.
Problem w tym, że jak obwąchają instalację O2k na dysku, to płaczą,
że nie ma zainstalowanego SR 1a.
Szukałem w necie i w kilku miejscach znalazłem tylko plik
instalacyjny około 134kb do instalacji poprzez net.
Czy gdzieś leży do ściągnięcia normalny O2k SR 1a, który ma chyba około 24MB,
i którego można zainstalować z dysku lub płyty?
Przecież nie każdy komputer z MS O2k musi mieć dostęp do netu, a tym bardziej
stały dostęp. Czy naprawdę instalacja O2k SR 1a jest możliwa tylko z dostępem
do netu???

Marek