przeniesienie na nowy dysk win xp / win 98

Autor: Beniamin <beniamin_at_SPROBUJ.CHAMIE.SPAMOWAC.MOJA.SIEC.astercity.net>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 10:50:03 MET DST

Witam,
Zetknąłem się z problemem przy przenoszeniu dotychczasowych systemów na nowy
dysk.
Sytuacja wygląda tak:

1. Stary dysk
    c: win 98
    d: win XP
Najpierw instalowalem 98 a potem XP, dzieki temu jest obecny manager
(wlasciwie to nie wiem gdzie on lezy, w boot-rekordzie dysku zapewne lezy
LILO, ktore pozwala wybrac, czy chce uruchamiac system linux czy
windo-podobny), ktory daje do wyboru ladowanie XP lub 98

2. Nowy dysk
chcę, żeby schemat był podobny, lecz nie chcę przeinstalowywac systemu

Z góry dziękuję za instrukcję jak sobie z tym poradzić

pozdrawiam
Beniamin

PS. w góglach chwilę posiedziałem, ale nie wygóglałem nic na taką sytuację

--
mobile://60.96.055.32           GG#1431687
"Nie bój się eksperymentować: amatorzy zbudowali arkę,profesjonaliści -