plik hosts w win 2000

Autor: KraseK <jacekk_at_cell.pl>
Data: Sun 20 Jun 2004 - 01:17:21 MET DST

witam wszystkich

mam zainstalowany na dysku serwer Apache. Mam w pliku httpd.conf wpisane
wirtualne hosty a w pliku hosts wpis typu "127.0.0.1 moto" i wszszystko
pieknie dzialalo. Wpisywalem do przegladarki nazwe hosta i wyrzucalo
odpowiednia stronke... do czasu

Niestety do czasu bo juz mi to nie dziala. Probowalem przeinstralowac
Apacha ale to nic nie dalo.

nie wiem co moglem schrzanic... prosze o pomoc

acha.. i jeszcze jedno... mam postawiony router na freesco na innym
kompie a Apache jest na mojej maszynie (kient).

dzieki z gory Jacek