filmy na telewizorze

Autor: Albert <guzal_at_go2.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 22:08:40 MET DST

Ratunku !!
sorki że tak krzyczę, mam poważny jad dlamnie problem z odtwarzaniem filmów
na telewizorze, to jest coś związane z nakładką której właściciwości ustawia
się w opcjach grafiki
Chodzi o to że na monitorze mam obraz a na telewizorze w odtwarzaczu jest
czarne tło. karta grafiki nvidia gforce FX 5700.
Ustawienie ekranu to klonowanie monitor i telewizor, co dziwiejsze to
działało mi przez kilka dni po zainstalowaniu karty i ateraz musiałem coś
przestawić i już nie mam obrazu.
W ATI Catalistach była taka opcja jak dostosuj nakładkę i to pomagało,
klikało się coś podobnego do zdublowania - bo normalnie też był czarny
ekran, a teraz mam nvidę i "dupa" nie wiem z jakiej strony to ugryźć.

pomocy