Uruchamianie XP

Autor: 2ah <ptakdodo_at_op.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 20:45:57 MET DST

Witam,

Czy ktoś może mi powiedzieć jaka jest przyczyna następujących problemów:

1. Podczas uruchamiania kompa z Windows XP system ładuje się do momentu, gdy
po następnym "pstryknięciu" monitora ma się pojawić pulpit. Jednak monitor
nie włącza się ponownie i dalej nic się nie dzieje. Muszę wtedy wyłączyć
kompa z sieci i próbować go uruchamiać aż do skutku. Zdarza się też, że
pulpit się pojawia, jednak po chwili obraz znika i i trzeba go ponownie
uruchomić.
Wszystko to dzieje się tylko rano. W ciągu dnia, gdy komputer jest bez
przerwy włączony mogę uruchamiać ponownie i wszystko jest ok.

2. Mój drugi komputer ma inny problem. Wszystko chodzi bez problemu, ale
zdarza mu się (tak raz na 2 dni) po prostu się wyłączyć znienacka. Z
ponownym uruchomieniem nie ma problemu. Dzieje się tak niezależnie od
stopnia obciążenia kompa, tzn. zarówno wtedy jak nic na nim nie robię jak i
podczas działania wielu programów.

Czy ktoś wie, w czym problem?

Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,