Re: Nieprawid³owy plik boot.ini

Autor: Qbbeck <kelaibWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 16:01:56 MET DST

> "Qbbeck" <kelaibWYTNIJTO@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> koimunikat:
>
> I tam pewno jest (na C:\) a ze jest ukryty to go nie widzisz, jak ustawisz w
> expl
> boot.---.
A¿ takim laikiem to nie jestem. W³a¶nie chodzi o to, ¿e nie ma nigdzie tego
pliku, ani na c:\, ani w C:\windows\, ani przez wyszukaj nie mogê go znale¿æ.
Kopiea pewnie i by³a, ale jak pamiêtam to w scandiscu pokaza³o mi b³êdy w
boot.ini i w boot.ini.co¶tam
> Jak masz jeden system to za wiele tam nie ma, ja mam kilka systemow to w
> boot.ini
> stoi jaki system na jakiej partycji siedzi, jak dlugo wyswietlane jest menu
> przy starcie,
> jaki system startuje jesli nie zostanie nic wybrane itd. Jako ze jest to
> plik konfiguracyjny
> bedzie wiec dla kazdego komputera inny (powiedzmy). Porownaj boot.ini z
> boot.---
> moze dojdziesz co sie zmienilo no chyba ze jest to juz kopia zepsutego.
Wiêc nadal nie wiem, jak go naprawiæ, ani sk±d wzi±¶æ. :(

Pozdrawiam

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl