Re: XP PRO - brak dostępu do katalogu

Autor: MichaelData <michael_at_ognik.com>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 05:34:54 MET DST

Użytkownik "Atilla" <Atilla@Comernet.pl> napisał sobie w nowym oesie tak :
> Witam, właśnie zainstalowałem XP prof i mam troche problemów z tym sysem
bo
> różni się troche od poprzedniego (w2k) i proszę o wskazówki:
> 1. mam katalog na dysku logicznym w partycji rozszerzonej którego nie moge
> usunąć ani żadnego z plików w nim. Komunikat że brak dostępu albo dysk
pełny
> lub chroniony. Nie wiem czemu, nic takiego nie ustawiałem. Zrobiło się tak
> po zainstalowaniu VIA HYPERION 4in1 który jest w tym katalogu. Podczas
> instalacji zanaczyłem coś o prywatności plików ale jestem zalogowany na
> [...]
Generalnie popiszę sie tak :....odpowiedziałem zadziwiajaco szczerze na ten
post...ale po przeczytaniu skasowałem , bo to bzdury były.
Ad 1)...i tu sie zgodziłem z samym sobą...czyli....odpal cmd i z linii
poleceń skasuj co chcesz... a jak się nie uda to kup sobie na własność
ten folder...(przejmij prawa).
a co do...
Ad2) to tu napisałem same bzdury, ale to nie ważne... bo to czego szukasz w
tym folderze było gdzie indziej.
Jak dobrze poszukasz a nie formaciłeś dysq to się znajdzie. Wiecej nie piszę
bo już nic nie widzę o tej porze po tylu piwach.

--
MichaelData