Siłowe skasowanie urządzenia.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 23:23:53 MET DST

Witam.

Mam problem z siecią - nie działa karta sieciowa oparta o chip RTL8139. W
Device Manager ma żółty wykrzyknik. Nie mogę jej odinstalować, gdyż
wyskakuje błąd "Failed to uninstall the device. The device may be required
to boot up the computer". Nie mogę jej wyłączyć. Nie mogę zainstalować
ponownie, bo albo Windows nie może znaleźć jakiegoś pliku (nie podaje
jakiego), albo (jeśli instaluję przy pomocy firmowego instalatora do karty,
od producenta komputera) nic to nie zmienia. Karta jest zintegrowana z
płytą, więc nie mogę jej po prostu wyciągnąć. Problem pojawił się po
odinstalowaniu firewalla Kerio i zainstalowaniu innego, którego też już
odinstalowałem. System to WinXP Pro.

Kiedy urządzenie było włączone niedostępne były właściwości protokołu
TCP/IP, żadnego protokołu sieciowego nie można też było zainstalować lub
odinstalować. Próbowałem XPWinsockFix, ale to nic nie pomogło.

Pytanie brzmi: czy jest jakaś "siłowa" metoda na odinstalowanie sieciówki?
Albo całej sieci w ogóle? Inaczej zostanie tylko reinstalacja systemu.

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze