Re: NT workstation w domenie w2k3

Autor: amigo <amigo_at_(nospam).icpnet.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 18:10:59 MET DST

> ano tak

w poniedzialek zabieram sie ostro do roboty z tym.
i jade na zywca, czyli na poczatek ok. 10 stacji odlaczam od domeny
(posrednio, bo to tylko w98), formacik i heja z NT 4.0 ws (zmiana na
legalne, kupione okazjonalnie w wiekszej ilosci za tanioche), po czym
zostana podlaczone spowrotem do domen i najlepiej tego samego dnia musi
wszystko pracowac perfekcyjnie.
spodziewam sie i tak duzo wiecej korzysci ze zmiany 98 na 4.0, wiec tylko z
ciekawosci zapytalem co mnie czeka niespodziewanego. mysle ze jesli dosc
dobrze mam obcykane 2000 i XP to dam sobie rade :)
dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam