Re: jeszcze raz o wywolywaniu serwisow z linii komend

Autor: krzys <blabla_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 15:57:43 MET DST

Grzegorz Niemirowski wrote:

> A może skrypt cmd?

skrypt cmd ? Czy to jest co innego niz zwykly batch ? Pewnie tak
Wiesz tak naprawde ja sie zupelnie na windowsach nie znam, no moze poza
obsluga klawisza Start - sluzacego wbrew pozorom do wylaczania systemu :-)
Gdybys mogl jakies linki zapodac o tworzeniu skryptow cmd-owych to ja
sie goraco polecam

z gory dzieki
K.