jeszcze raz o wywolywaniu serwisow z linii komend

Autor: krzys <blabla_at_gazeta.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 14:24:34 MET DST

dzieki raz jeszcze Jackowi* i Grzeskowi za pomoc z komenda sc
teraz mam jeszcze jeden "problemik", niby nic waznego ale ulatwiloby to
mi zycie odrobine.
Za pomoca sc query nazwa_serwisu dostaje bardzo fajnie stan konkretnego
serwisu. A czy mozna zamiast nazwy podac cos w rodzaju maski ? Chodzi
o to ze mam kilka baz oraclowych ( kilka serwisow) ktore zawsze maja
poczatek nazwy taki sam: OracleServiceXXX. chcialbym jednym poleceniem
zobaczyc stan wszystkich baz Probowalem oracleservice* jak i
oracleservice% ale to nie dziala. Czy mozna jakos inaczej uzyskac
stany kilku serwisow jednoczesnie ??

K.