Problem z OE

Autor: chris elider <chris_at_e-lider.pl>
Data: Fri 18 Jun 2004 - 12:12:07 MET DST

Witam grupowiczow...
mam pytanko:
Moj "Kautlook" przestal wolac o haslo dla mojej tozsamosci. Wiem ze po
jednorazowym wpisaniu haslo i nie przerwanej pracy windows, kolejne
podawanie hasla przy odpalaniu "outlook'a" nie wymaga...
Pomoze ktos? Prosze...
Pozatym, nie moge odebrac wiadomosci z konta, twierdzi ze konto jest nie
czynne itp. Ale to konto jest na 100% czynne, bo moj braszka jest
administratorem serwera z tym kontem. Kautlook twierdzi, ze konto jest
nieaktywne z powodu dluzszego czasu nieuzywania itd.
Probowalem juz wszystkiego: ponownej konfiguracji, ustawiania portow POP3 i
SMTP oraz nawet zrobilem sobie wszystkie aktualizacje Windy XP Pro...
Prosze serdecznie i pomoc...
Dziekuje i pozdrawiam
Chris