Re: PROXY filtrowanie

Autor: horhe <horhe.reklamnielubi_at_wonWP.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 21:25:40 MET DST

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:casppa$ao4$3@atlantis.news.tpi.pl...
> horhe wrote:
> A widziałeś kiedyś możliwości ISA? Bo to _nie_ jest tylko serwerer
> proxy.
Nie widziałem to prawda, ale pytanie jest o serwer proxy i dalej
uważam, że moja odpowiedź jest słuszna. Zeby pingi przechodziły przez
dany serwerek należy uruchomić NAT oraz jeśli ten program oferuję
taką możliwość to przed NATowaniem należy uruchomić transparentne
proxy!
Pozdrawiam!

--
UNIX is like a vigvam - no Windows, no Gates and an Apache inside