Re: Czy będą się widzieć?

Autor: vacu <vacu_at_USUN_TO.blinkin.tk>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 17:44:12 MET DST

Michał Paczkowski wrote:
> Witam
> Czy jest możliwe, by dwa komputery z różnych podsieci mogły widzieć
> się w otoczeniu sieciowym? Oba komputery są wpięte do tego samego
> swicha. Chodzi mi o to, czy wystarczy podzielić sieć na różne
> podsieci, by te grupy nie widziały się w otoczniu sieciowym. Niestety
> nie mam obecnie możliwości sprawdzenia tego samemu :(

Tego nie wiem ale...

> Drugie pytanie: Czy jest możliwe pod WindowsXP Home udostępniać
> katalogi na hasło, bo nie mogłem znaleźć w nim opcji "Użyj prostego
> udostępniania plików" tak jak ma to WinXP Prof.

... na drugie pytanie odpowiedź jest raczej negatywna. Co prawda jest
sposoób PablO
opisany tam:
http://win-os.pl/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewart
icle&artid=1&page=2
ale próbowałem go zastosować na kilku komputerach niestety bez pozytywnego
rezultatu. Wiem też, że wielu innym również się to nie udało ale możesz sam
spróbować- a nóż się uda.
Pozdr!
vacu