Nagly brak wolnego miejsca na HDD????

Autor: xxx <elohim_at_pf.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 14:48:50 MET DST

Witajcie.

Mam problem z dziwnym wskaznikiem miejsca na dysku.
Probowalem przyciac film w VirtualDub. Program nie ukonczyl tej operacji .
Informujac mnie, ze brakuje mu pamieci wirtualnej. Spostrzeglem wtedy, ze na
dysku C; nagle ubylo wolnego miejsca.
Z ok 7GB na 356 MB.To nie wszystko. Mam tez partycje D; tu tez ubylo. Z 56
GB na 589MB.
Mam Win XP Prof. Nic nowego nie instalowalem. Nie mam tez zadnego
wirusa...raczej. Probowalem znalezc jakies duze pliki tmp i nie tylko ale
wszystko jest bez zmian. Tylko miejsca brakuje.
Scanowanie Nortonem nie pomaga.
Gdzie tkwi problem?
 Z gory dziekuje za pomoc.
Greg