konfiguracja połaczenia sieciowego

Autor: | j. shap | <shap_at_o2.pl.nospam>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 12:01:47 MET DST

Mam malutki problem, u mojej dziewczyny zakładają internet (jakis tam
usługodawca). Internet poprzez sieć osiedlową. Wszystko chodzi u gościa z
firmy, która założyła internet, podłączył swojego notebooka i hula...

Po podłaczeniu kabla sieciowego do komputera z WinXP mojej dziewczyny,
kicha... Dziwna rzecz, bo po wybraniu z menu kontekstowego (prawym
klawiszem) połaczenia lokalnego: Stan, zakładki Obsługa, wszystkie pozycje
(Typ adresu, Adres IP, Maska podsieci, Brama domyslna) jest informacja
<nieznany> czy coś takiego...

Co sie dzieje? Czy moze być uszkodzona karta sieciowa? Karta jest Microneta,
niby lepszejsza...

jacek

Acha, protokół TCI/IP połączenia ustawiony jest na (tak kazali goście od
internetu): Uzyskaj adres IP automatycznie i Uzyskaj adres serwera DNS
automatycznie.