ActiveDirectory-mobile profile

Autor: adrian <adzi_at_op.pl>
Data: Thu 17 Jun 2004 - 09:03:44 MET DST

Mam taki problem.
Serwer 2003 i tam AD , problem dotyczy profili mobilnych i przekierowania
katalogow. nie wiem dlaczego przy podlaczeniu nowego kompa(win XP) do domeny i
zalozeniu uzytkownikowi katalogu zdalnego dzieja sie dziwne rzeczy...

jezeli:
1. skopiuje wszystkie pliki na serwerowe katalogi i pierwszy raz zaloguje sie
na nowego usera... to wszystko jest ok.
2. jezeli zaloguje sie drugi raz to AD kasuje mi wszystkie dane z tych
katalogow i wstawia sobie puste.... (to troche bez sensu no ale ok.)
3. jezeli skopiuje pliki uzytkownika do tych juz pustych katalogow...
   to wszystko wraca do normy, ale tylko pozornie....
PONIEWAZ nie moge usunac plikow na przyklad z pulpitu. bo po ponownym
zalogowaniu pliki te wracaja....co najlepsze wykrylem ze system XP sam sobie
kopiuje wszystko z profilu mobilnego na serwerze do lokalnego "documents and
s.." wszystkie pliki z serwera i pozniej po tym jak cos wykasuje z pulpitu, to
wykasowuje sie to rowniez na katalogu mobilnym w sieci.... ale po wylogowaniu i
zalogowaniu ponownym , plik ten przywracaja sie z lokalnego katalogu
uzytkownika...

no masakra!
jezeli ktos mialby jakies doswiadczenie z AD i moglby mi chociaz cos
podpowiedziec to bylbym bardzo wdzieczny

adrian