niewidzialne okna

Autor: daniel <gala_at_div.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:46:50 MET DST

Witam,

Od pewnego czasu mam problem z oknami części programów.
Np. kiedy uruchamiam gadu-gadu i otwieram archiwum wiadomosci,
to widzę skrót na belce programowej, ale nie widzę zawartości okna.
kiedy najadę na belkę i prawym przyciskiem wybiorę dla tego okna
maksymalizuj, to dopiero wtedy widzę zawartość.
natomiast jak zrobię "przywrocenie w dół" widocznego okna, to mi gdzies
znika i nie wiem gdzie jest - pozostaje tylko na belce programowej.

co z tym zrobić ??