Jak aktualizować bez internetu? (Win2k)

Autor: Miroo_news <miroo_at_USUNTO.poczta.fm>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 13:41:01 MET DST

Hej,
Jak najwygodniej aktualizować system (Win2k)
bez dostępu do internetu z tego kompa?
Próbowałem na stronach MS poszukać aktualizacji
krytycznych ale wszystko jest totalnie wymieszane
i nie wiem, które ściągać i w jakiej kolejności
instalować.
Czy jest gdzieś jakieś miejsce, skąd można ściągnąć
wszystkie aktualizacje jak leci?
Czy jest narzędzie w Win2k, które bez internetu
(z dysku) będzie potrafiło wskazać potrzebne poprawki
i je zainstalować?

Pozdrawiam
Miroo