Re: [HELP] Jak uzyskać dwa pulpity w WinXP?

Autor: Cool de SUCK <colgates_at_michnik.luukku.com>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 13:37:48 MET DST

It was a time of great turmoil. The strong preyed on the weak, dogs and cats lived together. One voice cried out in the wilderness:
"Jacek*" <jacms_cut_@it-faq.pl> wrote in news:dd90d05flk0663feptof4q3pfhmocgb35d@4ax.com but people turned deaf ear
| Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl>,

| Bez urazy, ale skad wyciagnales taka zasade? ;)
| IMVHO im bardziej doswiadczony uzytkownik, tym bardziej mu zwisa
| (sorry wszystkie Panie ;)) czy ma na pulpicie jedna, czy sto ikon, czy
| otwarte jest jedno, czy sto okien. Zawsze dopasuje sobie srodowisko
| pracy do aktualnych potrzeb.

On pewnie pracuje na wiecznie zmaxymalizowanych oknach ;-))

PS
a Panie to ZAWSZE nalezy przepraszac, jak nam "ZWISI" sie...
( nie tylko komputer ;-)

PzDrKoL