Re: kto kasuje pliki?

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 09:38:36 MET DST

ploper@poczta.onet.pl wrote:

> Dziki za informacje, a mozesz jeszcze powiedziec gdzie to sie wlacza ?
> pozdrawiam

Myślę, że powinieneś przeczytać helpa. Tam ta kwestia jest dobrze
opisana. Ogólnie musisz to zrobić w dwóch miejscach:
1. W Audit Policy włączyć śledzenie dostępu do obiektów
2. Na interesujących Cię plikach i katalogach ustawić odpowiednie
ustawienia audytu
Nie zadziała jeśli pliki, które chcesz monitorować są na czymś innym,
niż NTFS.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl