Problem z instalacją programów w Win 2000

Autor: Tomasz Murawski <tomekm_at_atomnet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 23:29:09 MET DST

Witam!
Przy instalacji na moim Win 2000 czesci programow np. Easy Office lub
sterowniki NVidia, ale takze inne programy (chyba te ktorych instalki
sa robione jedna z wersji Instal Shield'a - ale nie jestem pewien)
dostaje dwa rodzaje komunikatow.

Niektore programy mowia mi:
"Nieobslugiwany wyjatek - Bł±d numer 0x80040706, Opis: Referencja do
obiektu nie została ustanowiona. Instalator konczy pracę"
Inne dla odmiany mówi± mi że:
"Nieobsługiwany wyj±tek: Interfejs nie jest obsługiwany".

Wiecie moze co jest tego powodem i jak to naprawić? Wolałbym jednak
unikn±ć reinstalacji systemu... Stalo się tak od pewnego czasu, ale
niestety dokładnie nie zauważyłem od kiedy i nie wiem niestety co w
tym czasie instalowałem czy zmieniałem...

Pozdrawiam
Tomek