Re: Blad w windows XP

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:43:43 MET DST

Proces Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> zwrócił błąd:

> Tiny Personal Firewall w tamtych czasach był o wiele lepszym
> wyborem i po walce z ZA z ulgą zainstalowałem TPF. W tej chwili
> Kerio Personal Firewall niestety poszło w kierunku Zone Alarma
> i jedynym sensownym osobistym firewallem "3rd party" dla Win-
> dows jest chyba Agnitum Outpost Firewall. Skromny, szybki,
> logiczny i dający pełną kontrolę nad tym, co się dzieje z
> siecią.

A czy masz może doświadczenia z Kerio Personal Firewall 2.1.5? Ja
testowałem KPF w wersji 4 na notebooku. Kiedy się skończyło postanowiłem
zamienić na wersję 2.1.5, bo spodziewałem się, że będzie zajmował mniej
zasobów. Przez dwa resety było OK po czym przestała działać sieć (nie mogę
instalować ani odinstalować protokołów, ustawić właściwości karty sieciowej
itp.). Jedynym rozwiązeniem jest teraz zapewne reinstalacja windowsów "w
miejscu". Czy ten Outpost jest porównywalny z KPF w wersji 2.1.5? Lepszy
czy gorszy? Po reinstalacji chcę już na zawsze postawić jednego firewalla i
nie bawić się więcej w tak kosztowne testowanie.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze