Re: Kłopot z jakim? .exe

Autor: <zd9WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 18:43:44 MET DST

> A co z tym sfc, nie da się?

Dokładnie!
Mam go na dysku, ale to jest plik typu "dll", a nie "exe", na co zwrócił uwagę
Kolega "UnExpected Error". Próba uruchomienia oczywiście kończy się komunikatem
o braku sfc.

> A starczyło ze spacją. sfc /?

OK, na tyle to domyśliłem się ;)

> dla wolniej czytających [start] [uruchom] cmd /K sfc /? [OK]

Niepowodzenie, ale z innego powodu: nie mam go (cmd) na dysku !

> lub po bożemu: [start] [uruchom] cmd [OK] sfc /? [Enter]

Podobnie: pudło :(

> z czego wyjdzie pewnie potrzeba wykonania: sfc /SCANNOW

Do tego z powodów jw. nie doszedłem...

ATNM: Może 'nadajemy na różnych częstotliwościach' = mamy różne systemy
operacyjne ???

Mój to ME + IE 5.5

Pytanie zasadnicze: Czy sfc i cmd to są pliki exe (lub uruchamialne) ?

Pzdr.,
zd.