Re: Drukarka dla komp. spoza domeny - jak?

Autor: yarrox <yarrox_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 15:20:01 MET DST

> OK, udostepniles ja, zaznaczyles opcjez eby byla widoczna w katalgou?
> czy widzisz ja w katalogu jako obiekt (moze byc zawarta w obiekcie
> komputera ktory ja udostepnia)?

zaznaczyłem zeby byla widoczna w katalogu i oczywiscie jest widoczna ale
tylko dla maszyn z domeny...
po wybraniu 2 giej opcji (w wizardzie dodawania drukarki), przeczesuje LAN i
znajduje komp, na ktorym jest ta drukarka udostepniona ale po kliknięciu na
ikonkę tego komputera nie rozwija się lista z drukarkami na nim...
(normalnie wtedy rozwija się lista i widać udostępnione drukarki)
Wygląda to na brak uprawnień do tej drukarki i w rzeczywistości tak jest
przecież - w zakładce Security widać dokładnie, kto ma dostęp do tego
spoolera...
Sądziłem, że włączenie konta gościa na tym komputerze + uprawnienia print
dla everyone rozwiąze problem dostępu dla maszyny nie autoryzowanej w
domenie, ale niestety okazuje się, że nie tędy droga...

> Mozesz ja zamapowac po IP komputera ?
nie, bo jej nie widać... obojętnie, czy po nazwie NetBiosowej czy po IP...

yarrox