2 sieci - domena i VPN

Autor: <domsiel7_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:14:47 MET DST

Witam,

Zaproponowano mi następującą konfigurację sieciową, podczas połączeń z siecią
firmową z komputera prywatnego (z domu):

Domena windows'owa <-> VPN <-> Neostrada. Wszystko działa na Windows 2000.

Czyli połączenie będzie realizowane za pomocą jakiegoś programu o nazwie Cisco
System VPN Client, który uruchamiam, aby mój komputer stał się członkiem domeny
(chyba - bo nie jestem w tym biegły). Moje pytanie: Czy to jest bezpieczne?
Przecież wtedy admin z domeny może bez przeszkód buszować na moim sprzęcie
domowym. :(
Czy da się jakoś przed tym zabezpieczyć? Firewall? Jaki? Czy da się chociaż
sprawdzić czy ktoś buszuje po komputerze prywatnym?

pozdrawiam,

--
dominik