Problem z IE

Autor: Początkujący <srg1_at_o2.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 13:43:58 MET DST

Witam
Od pewnego czasu coś dziwnego dzieje mi sie z IE. Otóż wykasowała mi się
strona główna - teraz jest wpisana about:blank. Probuje zmienic na moja
strone i niby jest ok, ale po ponownym uruchomieniu IE znowu strona glowna
jest about:blank. A co gorsza mimo iz jest strona about:blank otwiera się
jakaś przeglądarka. Próbowałem już szukać wirusów i szpiegów, wszystko
wywaliłem a problem dalej pozostał. Co robić, gdzie to sie zapisało i czego
szukać. POMOCY!!!