Re: zasob ipc$

Autor: Kudlaty <hover27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 10:09:26 MET DST

news:camak8$nqv$2@polsl.gliwice.pl...

> Na komputerze z Windows Me powinieneś się logować na starcie
> na konto istniejące na komputerze z Windows XP (z takim samym
> hasłem). Aby to było możliwe, to samo konto musi być założone
> na komputerze z WinMe.

A jak zalozyc takie konto w win ME?Sprawa sie jeszcze komplikuje poniewaz
jest jeszcze siec novell netware.User loguje sie najpierw do sieci novella a
do wondosowej ma takie samo haslo jak to novell.Czyli tak naprawde wpisuje
jedno haslo do sieci novella bo do win system juz pamieta.Nie wiem za bardzo
jak to rozwiazac