Active Directory

Autor: vissim <vissim_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 02:08:33 MET DST

Witam!

Sytuacja zmusila mnie do szybkiego poznania AD - wprowadzenie i zarzadzanie.
W zwiazku z tym przychodze do was z prosba o pomoc, a raczej z pytaniem.
Czy jest, tzn. czy ktos opracowal juz jakies HOWTO odnosnie tworzenia
domen, zarzadzania i co najwazniejsze, zbiorem najwazniejszych i
najczesciej uzywanych funkcji/opcji ?
Chodzi mi o cos takiego jak w Linuxie Samba (badz Postfix) -
ksiazka/opracowanie ma >700 stron, ale mam takie opracowanie - bodajze
20, czy 30 stron, gdzie jest ladnie wszystko opisane - po takiej
konfiguracji az milo popatrzec jak chodzi :)
Z innych ciekawych to "linuxfaq.pdf" itepe, itede. Wiec istnieja :)
Ksiazke i tak sobie poznie bede musial zakupic (jaka?)
Zatem czy istnieje juz "sciaga z AD" ?

Dziekuje i pozdrawiam!