Re: bootowany av

Autor: Rafał <zapomnialem_at_adres.email>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 20:47:58 MET DST

Dnia Mon, 14 Jun 2004 11:59:27 +0200, looser napisał(a):

> Czy ktos moze mi polecic jakiegos antywirusa, ktorego da sie wypalic
> na plyte i z niego zbootwac? Bo jak wiadomo nie zawsze da sie odpalic
> zarazony system, a drugiego twardziela nie mam.
> Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam.

Kaspersky Anti-virus robi dyskietkę bootowalną z linuxem, a na kolejnych
zapisuje bazy.

Mógłbyś spróbować wypalić dyskietkę bootowalną na płytkę, a bazy zostawić
na dyskietkach. Może jak odpalisz go z płytki, to bazy też będzie chciał z
dyskietek. Nie wiem, bo nie testowałem tego.

--
Pozdrawiam
Rafał