skroty klawiaturowe?..

Autor: serwan <serwan_at_skasuj.il.pw.edu.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 17:23:55 MET DST

qaniam,
mam w firmie panne ktora regularnie sie skarzy ze jej komputer
wariuje; wyglada to tak:
- telefon (znow..)
- ide, patrze - faktycznie, naciskam np. 8 i nic, naciskam 3 i widze
task managera itp.
- reset komputera - pomaga
celem zwalczenia problemu wymienilem klawiature, potem komputer -
problem nadal istnieje; ostatnio natomiast zauwazylem, ze mechanizm
'niedzialania' jest jakby zwiazany ze skrotami sluzacymi do
uruchamiania menu aplikacji bez myszy, m.in.
- jezeli zachodza objawy jak wyzej (naciskam 3 i widze task managera),
to jezeli mam otwartego np. worda, i nacisne o - pojawi sie okienko
'otworz', jezeli nacisne s - dokument sie zapisuje. wyglada to tak
jakby 'alt' sie zacinal i nacisniecie o wywoluje efekt jaki normalnie
sie osiaga przy uzyciu alt+o; co ciekawe - jezeli komputer zwariowal i
zamiast o mam 'otworz', i uzyje kombinacji 'alt'+o, wszystko wraca do
normy - z wyjatkiem cyfry 8; jak komputer sfiksuje to nie ma bata,
8-ka do zycia nie powroci, trzeba restartowac..
przedstawiwszy problem malowniczo chcialbym zapytac:
- czy ktos sie z takim cydem spotkal?
- czy ktos wie jak to zwalczyc?
- czy ktos wie gdzie szykac definicji skrotow klawiaturowych jakie
dany uzytkownik mogl sobie celowo/przypadkiem zapisac?
pozdrawiam
serwan