Re: Shadow Copy - jak to działa ?

Autor: Tomasz Rosikoń <t.rosikon_at_ce3.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 15:43:55 MET DST

> http://www.petri.co.il/what's_shadow_copy_on_windows_server_2003.htm
>
> Mysle ze kluczowe dla twojego pytania jest to:
> <cytat>
> The shadow copy feature in Windows Server 2003 works by making a
> block-level copy of any changes that have occurred to files since the
> last shadow copy. Only the changes are copied, not the entire file.
>
> As a result, previous versions of files do not usually take up as much
> disk space as the current file, although the amount of disk space used
> for changes can vary, depending on the application that changed the file.
> [...]
ok to jak działa już wiem

a teraz ciekawostka !!!!
chyba szlak mi trafił wszytskie "shadow copy" :(
Fragment z logów:
The shadow copies of volume F: were deleted because the shadow copy
storage could not grow in time. Consider reducing the IO load on the
system or choose a shadow copy storage volume that is not being shadow
copied.

Czy to znaczy że wszystkie kopie poszły .... i nie da sie ich przywrócić
? A miało być tak wspaniale :((

Jak zapobiec takim niespodziankom ?

Pozdr
Tomasz Rosikoń