Shadow Copy - jak to działa ?

Autor: Tomasz Rosikoń <t.rosikon_at_ce3.pl>
Data: Mon 14 Jun 2004 - 14:55:07 MET DST

Witam

Czy może ktoś mi przyblizyć zasadę działanie Shadow Copy ?
Mam server z zainstalowanym Win2003 na nim katalogi domowe użytkowników
i jeszcze pare innych zasobów.
W tej chwili całkowita objętość folderów udostępnionych to ok 70 Gb
Shadow Copy działa od ok dwóch tygodni (kopia wykonuje sie 3x dziennie),
wybierając właściwości dysku -> zakładka Shadow Copy widze że usługa ta
wykorzustuje ok 3,5 Gb ?
Czemu tak mało ? Myślałem że wykonywana kopia obejmuje wszystkie zasoby
? Czy są to jakieś kopie różnicowe ? Przyrostowe ?
Jak to działa ?

Pozdr
Tomasz Rosikoń