Re: Polaczenie dwoch XP modemami

Autor: greg <leszcz_at_NOSPAM.v-lo.krakow.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 18:25:38 MET DST

mega wrote:
> Użytkownik greg napisał:
>
> jesli komp A ma numer ip postaci A.B.C.D, to na kopie B wydajesz np.
> polecenie:
>
> route -p add A.B.C.0 mask 255.255.255.0 twoja_brama
>
> jesli nie dodasz -p, to po restarcie bedziesz musial od nowa wpisac,
> wiec na poczatku testuj bez -p, a jak routing zadziala, to wydaj
> polecenie route z parametrem -p

Narazie nie moge przejsc problemu takiego, ze mi DHCP lub
nawet recznie, komp przypolaczeniu dial-up przyznaje caly
czas taka sama bramke jak moje wlasne IP (komp ktory sie
wdzwania - bez rutingu) Nie wiem jak mu chocby recznie
przydzielic ta bramke bo to by tu duzo pomoglo :-/
bo w takim razie testowania rutingu nie maja sensu..

masz jakis pomysl..?