Przeniesienie Active Directory na nowy serwer

Autor: Robert0 <robert00s_at_NOSPAMpoczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 15:42:04 MET DST

Witam.

Na początku chciałem zaznaczyć, że szukałem informacji na temat
przeniesienia usługi katalogowej AD ale niestety informacje są niepełne i
niekompletne. Dlatego zwracam się do Was drodzy grupowicze.
Jest sobie serwer Windows 2000 Server SP3, który jest kontrolerem domeny
oraz znajduje się na nim również instalacja MS Exchange 2000. W najbliższym
czasie planuje przeniesienie kontrolera na nowy serwer. Jak to zrobić w
najprostszy sposób (chciałbym przenieść wszystkie informacje z AD oraz
skrzynki pocztowe Exchange). Czy jest wogóle możliwe aby nowy serwer nosił
tę samą nazwę co stary? Dodam, że obecny kontroler zostanie usunięty z
domeny i będzie słuzył jako maszyna testowa. Czy narzędzie Active Directory
Migration Tool nadaje się na przeniesienie AD między serwerami W2k? Może
ktoś z grupowiczów już ma jakieś doświadczenie w takiej operacji i mógłby mi
udzielić kilku wskazówek.

Z góry dziękuje.
Pozdrawiam