Re: Polaczenie dwoch XP modemami

Autor: greg <leszcz_at_NOSPAM.v-lo.krakow.pl>
Data: Sun 13 Jun 2004 - 13:04:39 MET DST

mega wrote:

> Użytkownik greg napisał:
>
> tak tez mi po wyslaniu przyszlo do glowy :)

ale ciiiii..... ;-P

> to odpal konsole na kopie B i pobaw sie polecenie route. dodaj sobie
> trase rutingu i powinno dzialac.

wlasnie rpzeczytalem w linku co podales, ze wlasnie ICS w
ogole nie obsluguje dial-up :-/

no ale to co podales to jest jakeis rozwiazanie, ale czy nie
za trudne? Wlasniw wpadl mi do glowy przeciez sposob jak
udostepniali SDI - WINGATE'em

a to dosc rozbudowany programik, czy nie bedie do tego lepszy?

greg