wymiana karty sieciowej w SBS 2000

Autor: kowal <kowal_at_zigzag.pl>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 13:20:58 MET DST

Witam Grupowiczów,

Mam zainstalowane dwie karty sieciowe w serwerze pod Small Business Server
2000.
Na jednej karcie jest skonfigurowana pula adresow IP 10.0.0.x na drugiej
karcie sieciowej są zainstalowane internetowe adresy IP.

Mam problem z kartą od strony LAN, chcę ją wymienić, jakie perturbacje w
pracy serwera może spowodować taka wymiana ?
Próbowałem znaleść jakieś artykuły na ten temat, ale bez efektu.

Z czym wiąże się taka zamiana kart ? Jak mogę się ustrzec ewentualnych
problemów ?

Pozdrawiam,

kowal