Re: Problem z MP3

Autor: monter <monter_at_kasujemy_to.rmf.fm>
Data: Sat 12 Jun 2004 - 09:01:40 MET DST

Victor napisał(a):
> problem lezy w odtwarzaniu utworow MP3 oraz dzwieku np. w teledyskach avi
> czy mpg

A w przypadku innych, np. WAVów itp. nie występuje?

> aktualnie dzwiek jest donosny, bas nawet bardzo, pozostal problem z glosem
> prowadzacym (zawsze
> chodzi o glos) ktory ma wyrazny przydzwiek metaliczny i jest najcichszy w
> utworze
> (cos jak tryb karaoke, ktorego nigdzie nie wlaczalem). equalizerem juz sie
> bawilem i nic ...
>
> sterowniki zainstalowalem raz jeszcze i nadal nie wiem o co chodzi

Z opisu wynika, że chodzi o przeciwfazę. Sprawdź czy wtyczki dobrze
siedzą w kompie/głośnikach, może kabel jest walnięty.
A jeżeli te efekty występują tylko w jednym programie, na którym
odtwarzasz (np. Winamp) to sprawdź czy nie włączony jest jakiś dziwny
plugin (w Output albo DSP).

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, stare i _nowe_miksy_muzyczne_, polityczne,