Re: Win2k i przerywająca karta dźwiękowa

Autor: marcolphus <nie.musisz_at_znac.mojego.maila>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 19:17:10 MET DST

Ok, muszę sprecyzować: najczęściej problemy pojawiają się przy
kopiowaniu danych z CD (przy nagrywaniu także)... Co do ACPI to łazi ono
na 9 przerwaniu, a karta na 11. Nie ma nadmiernego obciążenia procka
przy działaniach dyskowych - jedynie przy kopiowaniu z CD zaczyna
przerywać dźwięk i skacze kursor myszki. DMA jest włączone dla dysku,
wyłączone dla CD (jak to drugie włączę, to nie mogę niczego odczytać z
płyt - to też dziwne dla mnie...).

--
== gry dodawane do czasopism ============== http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==