Re: Problem z logowaniem w Win XP

Autor: mbo <mbo_at_bez_spamu_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 15:10:06 MET DST

Dnia Fri, 11 Jun 2004 14:54:23 +0200, Piotr Krzyżański
<piciu@it-faq.pl> napisał:

>Czyli jakieś hasło musi być....

Nie ma na pewno - sprawdzałem dyskietką z linux'em do zmiany hasłą w
Win NT/2000/XP

>Jakiegoś dysku w międzyczasie nie podłączałeś?

nie

>System nie zrestartowal się przy aktywacji?

to możliwe - w trakcie jak się sam naprawiał robilem coś innego na 2
kompie mając 2 monitor.

>Zobacz tutaj:
>http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;249321
>http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;316134
>F8 próbowałeś?

tak - na wszystkich opcjach to samo:

System nie może Cię zalogoważ z powodu następującego błędu:

Określona domena nie istnieje lub nie ożna sięz nią skoontaktować.

>http://www.google.com/search?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&q=+site:support.microsoft.com+I+can+not+log+in+to+Windows+XP

Żaden z powyższych linków nie pasuje do końca.

Co ciekawe wpuścił mnie rzed chwilądo konsoli naprawczej bez hasła -
czyli tak jak powinno być.

Tylko jak wywalić teraz to sprawdzanie domeny ??

Spróbować jeszcze raz naprawwy systemu ??

            Marcin
mbo@_bez_poczta.onet.pl