Re: internet explorer - problem z konfiguracją WinXP

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 13:59:39 MET DST

"Cubol" <cubol@_nospam.poczta.onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
>
> ooo...wielkie dzięki....Wiesz...akurat ja sam nie mam takowych
> problemów...nawet pracując na koncie admina...z reguły nie grzebię tam gdzie
> nie wiem na 100% o co chodzi...a jak już grzebię to wiem że ryzykuję. Mój
> wybór.
> Chciałem pomóc koledze w miarę szybko (i pewnie - nie sp... czegoś innego
> przy okazji...) , który ma właśnie ten sam problem... a on jest całkiem
> zielony...
>
> Ale dobra ...jak nie to NIE bez łaski....poradzę sobie....
> [...]

Widzisz - ta odpowiedź jest dydaktyczna :))
Kolega sobie odblokuje co trzeba, ale czy
zastanowi się dlaczego tak sie stało?
Podejrzewam, że jutro już nie będzie pamiętał, a może
sie tak zdarzyć, że w ogóle nie będzie miał dostepu
do regedit - nawet jako administrator....
Poza tym może poznać narzędzie jakim jest gpedit.msc.
Mimo wszystko pozdrawiam.

Piciu