Re: problem z Veritas Net Backup Professional 3.6

Autor: Marek Lubiński <maro_at_data.plnospam>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 11:22:39 MET DST
Message-ID: <f58292196a15ad89ef396ee11de0aa9d@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

> zrob zasob sieciowy temp$ dla testow (udostepnij np. c:\temp jako
> temp$ dla wszystkich do odczytu), zrestartuj komputer i sprobuj
> jeszcze raz
> serwan

Niestety nie pomogło :-( Zauważyłem jeszcze jedną rzecz, przy próbie
odpalenia backupu z poziomu klienta klient zużywa 99% CPU i wisi.
Oczywiście backup nie idzie :-( Ręce powoli opadają.
Dzięki za pomysły :-)

Pozdrawiam / Kind Regards
Marek Lubiński
Received on Fri Jun 11 11:25:15 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Jun 2004 - 11:42:04 MET DST