Błędny wpis

Autor: Tomek <tassato_at__WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Jun 2004 - 10:17:27 MET DST

Witam!
Win 2000, po zmianach w rejestrze nie mogę wyświetlić właściwości pulpitu
ani uruchomić narzędzi z panelu sterowania otrzymuje komunikat nie
znaleziono rundll32.exe itd., oczywiście wszystkie pliki są i ścieżki
systemowe też są dobrze wpisane. Dodatkowo nie mogę uruchomić programów z
start/uruchom tzn. jak podam pełną ścieżkę to idzie ale jak podam sama nazwę
pliku to dostaje komunikat "Tego skrótu internetowego nie można otworzyć
ponieważ uruchomienie nie udało się". Myślę że problem jest w modyfikacji
prefiksu lub ścieżki domyślnej tylko nie wiem gdzie.
Dziękuje za pomoc.