Re: udostepnianie polaczenia w nt 4

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jun 2004 - 20:25:38 MET DST

Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:2004061015153400@grush.one.pl

> 1) Po pewnej wprawie postawienie takiego serwerka to kwestia
> kilku godzin co najwyżej :)
>
> 2) Na modemorouterku nie postawisz WWW, FTP, poczty, identa
> i tym podobnych usług, które na "komputerowym" routerze
> działają ślicznie za cenę kilkunastu minut konfiguracji
> na usługę

Masz rację, ja dlatego zdecydowałem się na PLD a nie Freesco na
przykład, bo potrzebowałem przyzwoitego serwera IMAP z dostępem przez
WWW+SSL. Skonfigurowanie systemu, KDE, firewalla, poczty zajęło mi
prawie cztery dni, były tu problemy i z systemem (niedorobiona instalka
PLD 2.0), i testy różnych serwerów poczty... to dużo. Zwłaszcza, że nie
mam specjalnych problemów z angielskim i nie musiałem bez przerwy sięgać
do słownika ;-), jak zrobiłby typowy newbie... Dlatego sądzę, że router
sprzętowy + dowolne Windows postawione w pół godziny + SurgeMail
postawiony w godzinę + reszta usług, o których wspominasz, byłoby
lepszym rozwiązaniem dla początkującego.

/odpowiadając zmień px na pl/