Użytkownik "news.task.gda.pl" <grzegorznw@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9o1ih$4o9$1@korweta.task.gda.pl
>> A tryb awaryjny?
>
> Jak pisalem tryb awaryjny nie pomaga
>
Sorry, faktycznie. Spróbuj przeinstalować system - nie powinieneś
utracić żadnych danych:
315341 - Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu (ponowną instalację)
systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
Możesz ew. spróbować wcześniej podmiany rejestru zgodnie z tym opisem:
Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Chyba, że miałeś włączoną funkcję Przywracania systemu, wówczas
powinieneś dać sobie radę według tego opisu:
304449 - JAK: Uruchamianie narzędzia Przywracanie systemu z wiersza
polecenia w systemie Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;304449&Product=winxp
A najprościej byłoby spróbować podmiany pliku ntuser.dat znajdującego
się w katalogu domowym Administratora, na jego kopię sprzed awarii. Być
może to on jest uszkodzony. Kopię tego pliku można znaleźć w katalogu
\System Volume Information\....\snapshot, pod warunkiem, że działała
usługa Przywracania systemu. Z tym że nosi on tam nazwę
_REGISTRY_USER_NTUSER_S-1-............-500, która odpowiada numerowi SID
tego użytkownika.
>> BTW jedno konto w systemie to błąd - jak padnie, to nie ma się na co
>> zalogować nawet.
>
> Mam dwa konta - 1 + Administrator
Chodziło mi o drugie konto z uprawnieniami administratora - bo spod
zwykłego konta nic nie zdziałasz. Zawsze powinno być pod ręką konto
zapasowe.
-- M. [MVP] "Use Google, stupid!" /odpowiadając zmień px na pl/Received on Thu Jun 10 09:45:13 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 10 Jun 2004 - 10:42:03 MET DST