problem z udostepnianiem plikow

Autor: Miklewicz Marek <miklewiczUSUNTO_at_icenter.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 22:08:29 MET DST

Witam,
Jesli to bylo na grupie to prosilbym wskazac miejsce gdzie.
w domu mam komputer stacjonarny ( na nim mam Windowsa XP professional pl
sp1 ) oraz laptopa ( z systemem Windows 2000 pro pl sp3 ). Komputery sa
spiete w siec za pomoca huba i niestety mam pewien problem, mianowicie kiedy
probuje uzyskac dostep do udostepnopnych zasobow laptopa z poziomu
stacjonarnego PC dostaje ko,unikat proszacy o podanie hasla. Jednak zadno
haslo nie zostalo ustawione. Udostepnianie w droga strone ( PC --> laptop
dziala ok. Gdyby trzeba bylo wiedziec to komputery sa w jednej grupie
roboczej, w ,pich miejscach sieciowych kompy sie na wzajem widza, PC ma IP
przydzielany z palca (192.168.0.1 ) i stanowi brame do internetu poprzez ICS
z Win XP ( net na laptopie chodzi ok ), natomiast laptop ma IP z serwer
DHCP. Dla pewnosci dodam, ze wydruki z udostepnionej drukarki podlaczonej
wychodza ok. Na zyczenie podesle bardziej szczegolowa konfiguracje obu
maszyn
P.S mam jeszcze jednego kompa ( win 98 SE pl ) i udostepnianie plikow jak i
innych uslug dziala bez problemu w obie strony

--
Pozdrawiam
Miklewicz Marek